۱۳۹۲ دی ۶, جمعه

حمله به خانه نسرین ستوده


حمله به خانه نسرین ستوده ….

دو ساعتی می شود که از یک سفر یک روزه برای شرکت در مجلس ختم یکی از اقوام که دو روز پیش بر اثر تصادف جان‌اش را از دست داده است, به خانه برگشته ایم. علاوه بر چهره ی و حشت زده ی بچه‌ها و خاله‌شان و درب شکسته ی آپارتمان این هم تصویر گوشه‌ای از یکی از اتاق هاست که این چنین شخم زده شده است. هنوز دقیقا نتوانسته ایم چیزهایی را که برده شده است را لیست کنیم. تقریبا هیچ چیز ارزشمندی در خانه نمانده است.
این که این اتفاق چقدر با جنجال‌های اخیر مرتبط هست یا نه؟ اثبات‌اش بستگی به نیروی انتظامی و مامورین امنیتی و اراده ی آنها برای پیگیری موضوع و پیدا کردن عاملین این اتفاق دارد.
همه می دانند نیروی انتظامی و اداره آگاهی و مدل به مدل نهادهای امنیتی و قضایی در این کشور آن قدر قدرت و اختیار دارند که ظرف ۴۸ ساعت عاملین را پیدا بکنند.
ما منتظر می مانیم تا نتیجه ی اقدامات‌شان را اعلام کنند.

رضا خندان 
جمعه  ۶ دی‌ ۱۳۹۲


۲۳ روز پیش در تاریخ ۱۲ آذر ۱۳۹۲ حشمت طبرزدی از پایه گذاران جبهه متحد دانشجویی در صفحه فیس‌بوک رسمی‌ خود مطلبی با عنوان “دور جدید سرکوب‌ها شروع شد” در رابطه با “برخورد هشدار آمیز به برخی فعالان سیاسی از طریق تصادف‌های ساختگی و اقداماتی از این دست که رو به گسترش است” منتشر نمود.

http://sepidedam.com/21811

حشمت طبرزدی دیروز ۵ دی‌ ۱۳۹۲: " آن روز که این متن کوتاه مورد اشارهٔ این گزارش خبری را نوشتم، دلیل درستی نیز در دست داشتم. یک بسیجی با موتور به آقای اسماعیل مفتی زادهٔ ۸۰ ساله و از مخالفین شناخته شده زد اما پلیس ۱۱۰ به راحتی آن بسیجی را از چنگ قانون فراری داد و … هشداری آشکار بود …"

حسن افراخته یکی‌ از فعالین سیاسی می‌گوید: هرچه این نظام ضعیفتر و به لبه پرتگاه نزدیکتر میشود به اعمال جنون آمیزش اضافه میکند .. علت دوبرابر شدن اعدامها در حکومت روحانی و افزایش اینگونه رفتارهای جنایتکارانه اینست که این نظام سعی دارد نشان دهد که نه تنها از تضعیف روز افزون خود رنج نمیبرد بلکه با اقتدار بیشتر مشغول حکمفرمائیست .. اما این رفتارهای موذیگرانه تنها نمایانگر این حقیقت است که نظام در حال فرو رفتن در منجلابی است که خود برای خود ایجاد کرده است و خانواده نسرین ستوده و تمامی خانواده های ایرانی بایستی خود را برای فرو پاشی این نظام جنایت پیشه آماده کنند و در آینده ای نزدیک درسقوط آن سهیم و شاهد آن باشند…

امیررضا یکی‌ از کاربران فیس‌بوک می‌نویسد: عزیزم غصه نخور. ۲ نفر دزد که همین الانشم تو زندان هستن/ پیدا میکنن. یکسال بهشون تخفیف میدن، میگن دزدی رو به گردن بگیرن. وسایل باارزشتونو تا حدی بهتون برمیگردونن ( چون اگه همشو برگردونن/ تابلو میشه کاره کی بوده!) باقیشم نقدی از دزدا میگیرن میدن!! بعد هیچی دیگه تموم.البته نباید اینارو میگفتم چون الان که اینو بخونن مجبور میشن یک کم روششونو عوض کنن!
حمله به خانه نسرین ستوده …. دو ساعتی می شود که از یک سفر یک روزه برای شرکت در مجلس ختم یکی از اقوام که دو روز پیش بر اثر تصادف جان‌اش را از دست داده است, به خانه برگشته ایم. علاوه بر چهره ی و حشت زده ی بچه‌ها و خاله‌شان و درب شکسته ی آپارتمان این هم تصویر گوشه‌ای از یکی از اتاق هاست که این چنین شخم زده شده است. هنوز دقیقا نتوانسته ایم چیزهایی را که برده شده است را لیست کنیم. تقریبا هیچ چیز ارزشمندی در خانه نمانده است. این که این اتفاق چقدر با جنجال‌های اخیر مرتبط هست یا نه؟ اثبات‌اش بستگی به نیروی انتظامی و مامورین امنیتی و اراده ی آنها برای پیگیری موضوع و پیدا کردن عاملین این اتفاق دارد. همه می دانند نیروی انتظامی و اداره آگاهی و مدل به مدل نهادهای امنیتی و قضایی در این کشور آن قدر قدرت و اختیار دارند که ظرف ۴۸ ساعت عاملین را پیدا بکنند. ما منتظر می مانیم تا نتیجه ی اقدامات‌شان را اعلام کنند. رضا خندان جمعه ۶ دی‌ ۱۳۹۲ ۲۳ روز پیش در تاریخ ۱۲ آذر ۱۳۹۲ حشمت طبرزدی از پایه گذاران جبهه متحد دانشجویی در صفحه فیس‌بوک رسمی‌ خود مطلبی با عنوان “دور جدید سرکوب‌ها شروع شد” در رابطه با “برخورد هشدار آمیز به برخی فعالان سیاسی از طریق تصادف‌های ساختگی و اقداماتی از این دست که رو به گسترش است” منتشر نمود.http://sepidedam.com/21811 حشمت طبرزدی دیروز ۵ دی‌ ۱۳۹۲: " آن روز که این متن کوتاه مورد اشارهٔ این گزارش خبری را نوشتم، دلیل درستی نیز در دست داشتم. یک بسیجی با موتور به آقای اسماعیل مفتی زادهٔ ۸۰ ساله و از مخالفین شناخته شده زد اما پلیس ۱۱۰ به راحتی آن بسیجی را از چنگ قانون فراری داد و … هشداری آشکار بود …" حسن افراخته یکی‌ از فعالین سیاسی می‌گوید: هرچه این نظام ضعیفتر و به لبه پرتگاه نزدیکتر میشود به اعمال جنون آمیزش اضافه میکند .. علت دوبرابر شدن اعدامها در حکومت روحانی و افزایش اینگونه رفتارهای جنایتکارانه اینست که این نظام سعی دارد نشان دهد که نه تنها از تضعیف روز افزون خود رنج نمیبرد بلکه با اقتدار بیشتر مشغول حکمفرمائیست .. اما این رفتارهای موذیگرانه تنها نمایانگر این حقیقت است که نظام در حال فرو رفتن در منجلابی است که خود برای خود ایجاد کرده است و خانواده نسرین ستوده و تمامی خانواده های ایرانی بایستی خود را برای فرو پاشی این نظام جنایت پیشه آماده کنند و در آینده ای نزدیک درسقوط آن سهیم و شاهد آن باشند… امیررضا یکی‌ از کاربران فیس‌بوک می‌نویسد: عزیزم غصه نخور. ۲ نفر دزد که همین الانشم تو زندان هستن/ پیدا میکنن. یکسال بهشون تخفیف میدن، میگن دزدی رو به گردن بگیرن. وسایل باارزشتونو تا حدی بهتون برمیگردونن ( چون اگه همشو برگردونن/ تابلو میشه کاره کی بوده!) باقیشم نقدی از دزدا میگیرن میدن!! بعد هیچی دیگه تموم.البته نباید اینارو میگفتم چون الان که اینو بخونن مجبور میشن یک کم روششونو عوض کنن!

0 نظرات:

ارسال یک نظر