۱۳۹۲ اسفند ۲۱, چهارشنبه

درخواست برادر یکی از مرزبانانان گروگان گرفته شده


ایوب حضرتی ،برادر رامین حضرتی یکی از مرزبانان  که در مرز سیستان و بلوچستان دوران خدمت وظیفه خود را میگذرانده
و توسط گروه تروریستی جیش العدل به همراه همرزمان خود گروگان گرفته شده اند از مسولین درخواست کرد که  برای آزادی هر چه سریع‌تر گروگان‌ها و رهایی خانواده‌های‌شان از نگرانی و دلهره اقدامات لازم را انجام دهند. 
به گزارش سخن ایرانیان 
ایوب حضرتی در گفت‌وگو با  (ایسنا) اظهار کرد: یک ماهی که از زمان ناپدید شدن برادرم و هم‌رزمانش در مرز می‌گذرد، به اندازه سال‌ها بر پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده‌ام سخت گذشته است.

او ادامه داد: در حال حاضر پدر و مادرم که هر دو بیش از 50 سال سن دارند در وضعیت روحی بدی قرار دارند و مادرم همه روز را با دلتنگی، انتظار و گریه می‌گذراند.

حضرتی با اشاره به احوالپرسی جعفری، نماینده مردم بجنورد در مجلس از پدر و مادرش افزود: از مسوولان می‌خواهیم که تمام تلاش خود را برای آزادی گروگان‌ها به‌کار گیرند.

وی با ذکر این که رامین به عنوان سومین پسر خانواده 21 سال سن دارد ادامه داد: برادرم رامین دوره آموزشی خود را در بیرجند گذرانده بود و سپس به مرز سیستان و بلوچستان اعزام شد و الان هم 10 ماهه از خدمت سربازی او می‌گذرد.

به گزارش ایسنا رامین حضرتی یکی از ربوده شدگان مرزی متولد و ساکن روستای گودالی سلاخی در 18 کیلومتری بجنورد است.

گفتنی است مادر این مرزبان ربوده شده در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های محلی گفته بود بیست و هفتم اسفند روز تولد رامین است، پسرم امسال تازه بیست سالش تمام می‌شود و دلم می‌خواهد روز تولدش کنارمان باشد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر